I full galopp genom snön

Go' Kväll!
 
Snön har kommit och det rejält. Vi kan ju inte klaga på att det inte är någon snö i år iallafall. Idag har jag varit ute och skottat halva gården två gånger men snön fortsätter ösa ner så får nog skotta imorgon bitti med. Men jag älskar snön och nu kommer vi kunna vinterträna hästarna precis så som vi vill, i och med att snön kommit :)
 
Idag så var jag ute och red på Tila. Vi galopperade i full fart genom snön som yrde och det var så himla roligt. Både Tila och jag njöt i massor och vi lär göra det mer i vinter, redan på söndag igen. Längtar massor för jag har verkligen saknat ridningen!
 
Vackra vackra Te-Quila ♥
 
Hörs mer imorgon!
// Stall Nysäter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0