Vilodag idag

Idag var det planerat att Tippen skulle joggas för vagn och Tila bli riden men jag var så klantig att jag halkade på en isfläck efter att jag mockat klart och vred till hela ryggen så nu gör det riktigt ont. Men eftersom hästarna bara ska motioneras lätt denna månad, ungefär två gånger i veckan så gör det inget alls att det ställs in idag. Jag tror inte hästarna har något emot det då de såg väldigt glada och busiga ut. Så nu får de gå ute extra länge och bara busa runt. Dock så har de fått för sig att äta upp stolparna i hagarna och det är ju synd då det är väldigt svårt att byta stolpar nu mitt i vinter när marken är frusen. Busponnysar :)
 
Vackra Tila ser väldigt busig ut.
 
Kung Winnerbus.
 
Fina Kakan.
 
Kul att se att det finns intresse i Veckans Blogg, fortsätt anmäl er (http://stablenysater.blogg.se/2012/december/veckans-blogg.html#comment). Den som lotten faller på får en länkning och så skriver jag vad jag tycker om bloggen!
 
// Stall Nysäter

Kommentarer
Postat av: Lydia

sv: Ja allt är bra. Med dig då? :)

Svar: Härligt :) förutom en förkylning så är det toppen! Gör du? :)
Caroline Svensson

2012-12-11 @ 06:43:54
URL: http://hastcrazy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0