Första långturen

Eftersom att jag har haft sådana svårigheter med att logga in på blogg.se så har uppdateringen varit allt annat än bra. But what to do? Nu är jag förhoppningsvis back on track, igen :)
 
I måndags fick Tippen jogga sin första riktiga långtur. Eftersom han bara är två år så har vi tränat väldigt lugnt och försiktigt hela året men nu när det börjar närma sig treårings säsongen så har vi bestämt oss för att öka mängden träning lite grann. Tippen skötte sig, som vanligt, helt underbart bra och såg fin ut. Han har en sådan läcker trav så man kan inte slita blicken ifrån honom. Dock så blev han lite trött men nu är det bara att träna på. Tippen fick träna ihop med sin helsyster Tila. Jag körde Tila och Evelina körde Tippen. Tila var väldigt fin och glad, hon exploderade när vi skulle iväg och det var isgata precis utanför stallet så jag åkte med bakom. Hon lugnade dock ner sig när vi kom ut på vägen och jag kunde hoppa upp i vagnen. Tila gillar att träna med brorsan och det visade hon så väl i måndags. Är väldigt nöjd med båda två och jag ser verkligen fram emot den fortsatta vinterträningen!
 
Vackra Tila innan träningen ♥
 
// Stall Nysäter

Kommentarer
Postat av: Emma

hej! Är du intresserad av en gratis, välarbetad, snygg, stilren header? Mejla mig på [email protected] isåfall, just nu har jag bara 2 på kö, så passa på ;) Här http://foto.devote.se/blogs/23344288/header-.htm finns några tidigare headers som jag har gjort om du skulle vara intressead av en header ;) Kram Emma

Svar: Hej!De var jättefina men jag har en tjej som fixar min design men jag återkommer i framtiden om jag skulle behöva :) Allt bra med dig? Kram
Caroline Svensson

2012-12-20 @ 20:38:58
URL: http://www.foto.devote.se
Postat av: Malin

Jättefin blogg har du! Titta gärna in på min om du får tid någon gång!

Svar: Tack så hjärtligt! Det ska jag absolut göra :) allt bra med dig?
Caroline Svensson

2012-12-20 @ 23:01:33
URL: http://maliningrid.blogg.se
Postat av: K

Synd att du ej kunnat logga in

Svar: Ja, men nu hoppas jag att jag slipper problem. Allt bra med dig?
Caroline Svensson

2012-12-20 @ 23:24:02
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0